Navigatie

Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen en, natuurlijk, de antwoorden op die vragen. Heeft u toch nog vragen of is er iets onduidelijk, dan kunt u op werkdagen tussen 9:30 - 12:30 uur bellen naar +31 (0)546-842083 en zult u te woord worden gestaan door één van onze vakkundige medewerkers.

VERZENDEN

Ik heb eergisteren besteld, maar de producten nog steeds niet ontvangen. Wat nu?
Heeft u een track & trace code, dan raden wij u aan om dit eerst te controleren voor de status van uw bestelling. Heeft u geen track & trace code, dan raden wij u om nog even een dag te wachten. Soms loopt een verzending wat vertraging op door drukte bij de bezorgdienst en komt deze daardoor iets later aan dan verwacht. Heeft u uw bestelling met drie dagen nog niet, dan verzoeken wij u om ons hiervan op de hoogte te stellen, zodat wij contact op kunnen nemen met de dienstverlenende bezorgdienst.

Tips om vertraging tijdens de verzending te voorkomen:
- Laat uw bestelling als aangetekend verzenden. Hierbij krijgt u een track & trace code, zodat u uw bestelling kunt volgen en ten allen tijde weet waar deze is.
- Zorg bij het bestellen dat u uw adresgegevens goed invoert, zodat hier geen verwarring over kan ontstaan.


Hoe krijg ik een track & trace code?
Een track & trace code krijgt u bij een aangetekende verzending.
Een aangetekende verzending kost binnen Nederland € 4,95 en België/Duitsland € 6,95 extra en hierbij heeft u een track & trace code en is uw verzending verzekerd. De aangetekende verzending raden wij voornamelijk aan bij bestelling van grote waarde. Bij deze verzendingmethode krijgt u uw track & trace code via de e-mail toegestuurd. U selecteert uw verzendingmethode bij het afronden van uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij een PostNL Locatie?
Het is sinds kort mogelijk om uw bestelling te laten bezorgen bij de dichtstbijzijnde PostNL Locatie. Indien u voor deze methode kiest, vult u alsnog uw adresgegevens in, maar zal It’s Beautiful uw pakket bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie laten bezorgen. U wordt na bestelling door middel van een e-mail op de hoogte gesteld van de gekozen locatie en alsook het Track & Trace nummer van uw bestelling. Zo bent u op de hoogte van de status van uw bestelling en kunt u uw pakketje afhalen wanneer het u uitkomt.

Ik werk de hele dag, kan ik mijn pakketje ook ’s avonds laten bezorgen?
Bij It’s Beautiful bieden wij u de mogelijkheid om uw pakket van maandag t/m vrijdag tussen 18.00u en 22.00u te laten bezorgen. Zo kunt u uw pakket zelf in ontvangst nemen, zelfs als u de hele dag moet werken. Indien uw bestelling op voorraad is, dan kunt u uw bestelling de volgende werkdag al ’s avonds thuis verwachten. Indien er een levertijd op zit, dan zult u de dag voordat u uw pakket ontvangt van ons een e-mail krijgen met daarin het Track & Trace nummer van uw bestelling. Zo kunt u uw bestelling tot aan de deur volgen en loopt u de postbode nooit mis.

Hoeveel kost een reguliere verzending?
Reguliere verzendingen kosten bij ons € 1,99, tenzij u een bestelling plaatst van € 20,00 of meer. Dan is uw reguliere verzending helemaal gratis!

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Indien uw aankopen op voorraad zijn en u op werkdagen voor 16:00u besteld hebt dan is doorgaans uw bestelling de volgende dag in huis. Producten die niet voorradig zijn, worden binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd. Indien dit niet mogelijk blijkt te zijn dan wordt u hierover geïnformeerd. Ook verkopen wij producten van externe leveranciers. Dit houdt veelal in dat deze producten na bestelling speciaal voor u bij deze externe leverancier besteld worden en dat hier dus een langere levertijd op zit. Dit staat duidelijk aangegeven bij deze producten en hier zit een levertijd op van 2 tot 7 werkdagen. Indien u op vrijdag na 16.00 uur besteld of op zaterdag/zondag besteld, zullen wij uw bestelling niet eerder verwerken dan de eerstvolgende werkdag.

BESTELLEN

Ik heb de pagina per ongeluk weg geklikt tijdens het betalen. Wat nu?
Wanneer u uw bestelling weg klikt gedurende het betaalproces, is uw bestelling niet correct afgerond en wordt deze door ons systeem niet verwerkt. Uw bestelling is naar alle waarschijnlijkheid dus niet geplaatst. Wanneer u twijfelt over het correct afwerken van een bestelling, raden wij u aan om contact met ons op te nemen. Eén van onze medewerkers staat u graag vakkundig te woord.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
U kunt bij ons uw bestelling achteraf betalen. Dit kan middels de betaalmethode Afterpay, waarbij u na het ontvangen van uw bestelling pas betaald. Deze betaalmethode kunt u selecteren tijdens het bestelproces.

Ik wil graag een sieraad gegraveerd hebben. Kan dit?
U kunt bij ons uw sieraden laten graveren. Wij graveren teksten, maar ook foto’s. Bij de sieraden waarop gegraveerd kan worden, staat dit aangegeven. Graag ontvangen wij te graveren foto’s van tevoren via de E-mail, zodat wij deze kunnen beoordelen op hun graveerbaarheid. U kunt tijdens de afronding van het bestelproces aangeven welke tekst u gegraveerd wilt hebben of, als u een foto heeft doorgemaild, dat u uw foto wilt laten graveren. Graag verzoeken wij u om uw eigen naam en de naam van uw contactpersoon bij ons bedrijf te vermelden wanneer u aangeeft dat u een foto gegraveerd wil hebben, zodat wij de desbetreffende foto bij het juiste sieraad kunnen zetten. Houdt u er wel rekening mee dat een zeer gedetailleerde foto waarschijnlijk niet mooi overkomt op een te klein sieraad.

Graveren, wat moet ik erover weten?
- Wij graveren in een grote variatie aan lettertypes en tekens, te vinden bij onze graveerpagina. Wanneer u geen lettertype aangeeft, graveren wij standaard in Times New Roman.
- Foto’s met een duidelijk licht/donker contrast graveren over het algemeen beter dan foto’s zonder al te veel contrast.
- Houdt u er bij sieraden die gegraveerd worden echter wel rekening mee dat het niet mogelijk is om deze ofwel te retourneren, ofwel te annuleren, na bestelling. Deze producten worden op verzoek op maat gemaakt en hier gelden dus andere regels voor omtrent het retourneren of annuleren dan voor de producten die niet gegraveerd worden.

IK WIL MIJN BESTELLING ANNULEREN/RETOURNEREN/RUILEN. KAN DAT?

In principe kunt u een bestelling annuleren/retourneren/ruilen, wanneer u toch van uw koop wilt afzien. Uitzonderingen hierop zijn:

- De gesealde verpakking van oorbellen/een oorbel geopend is, vanwege hygiënische reden.
- Een product is /producten zijn beschadigd, gebruikt of incompleet.
- Een product op verzoek is gegraveerd.
- Een product op maat is gemaakt.
- Een product waarbij het aangebrachte label onherstelbaar is verwijderd.
- Ook is het helaas niet mogelijk na het bestellen van de inpakservice om deze te retourneren, daar het gaat om een geleverde dienst die na uitvoering niet teruggedraaid kan worden. Na bestelling van de inpakservice kan het hiervoor betaalde bedrag dus niet geretourneerd worden.

Herroepingsrecht formulier
(Dit formulier alleen invullen als u de overeenkomst wilt herroepen)

KLANTENSERVICE

Op vrijwel alle vragen vindt u het antwoord ook op onze klantenservice pagina's.

© 2008 - 2017 Juwelier It's Beautiful Vroomshoop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.