Tijdens een landelijke lockdown verandert er veel. Mensen kunnen niet meer winkelen, dus veel gaan online shoppen. Hierdoor krijgen de webshops (groot en klein) het een stuk drukker. De webshops versturen hun bestellingen met één van de beschikbare bezorgdiensten, waardoor ook deze bedrijven het drukker en drukker krijgen. Hierdoor treden onvermijdelijk vertragingen op bij de levering van uw producten. Zowel wij alsook de bezorgdiensten doen er alles aan om uw bestelling z.s.m. (en hopelijk op tijd) te leveren.
 



KAN IK MIJN BESTELLING NOG VOOR KERST LATEN BEZORGEN?
Wij doen ons best om alle bestellingen die voor vrijdag 18 december 2020 worden geplaatst nog voor de kerst te leveren. Bij alle bestellingen die hierna geplaatst worden kunnen wij niet garanderen dat deze nog voor de kerst geleverd zullen worden. Dit vanwege de enorme drukte rondom de kerst bij ons, maar ook bij de bezorgdiensten.

KAN IK MIJN BESTELLING NOG LATEN BEZORGEN OP EEN AFHAALPUNT?
Ja, u kunt er voor kiezen om uw bestelling te laten bezorgen bij een afhaalpunt. Let er wel op dat het voor ons niet mogelijk is om bij te werken welke afhaalpunten open en dicht zijn. Indien u voor deze optie wil kiezen, open dan een extra tabblad en kijk snel of het door u beoogde afhaalpunt nog open is, alvorens deze te selecteren.

HOE GAAT HET MET RETOURZENDINGEN?
Overeenkomstig met het verzoek van de bezorgdiensten, willen wij u verzoeken om uw retourzendingen na 07-01-2021 pas af te geven. Wel willen we u verzoeken om uw retourzending z.s.m. per e-mail bij ons aan te melden, zodat wij weten dat u van plan bent uw bestelling te retourneren.

Hebt u gekozen voor achteraf betalen, maar wilt u uw bestelling annuleren en hiermee wachten tot 07-01-2021? Betaal de openstaande factuur dan z.s.m. om extra kosten te voorkomen. Zodra wij uw retourzending hebben verwerkt, zullen we het betaalde bedrag terug over laten maken door onze payment provider Klarna.

© 2008 - 2021 Juwelier It's Beautiful - Sieraden en horloges bij de online juwelier | sitemap | rss