Navigatie

Ruilen

Indien u uw ontvangen product wil ruilen voor een ander product, hetzelfde product maar dan met een andere kleur of een andere maat, dan bent u op deze pagina aan het juiste adres voor de uitleg. Het is mogelijk om uw product binnen 14 kalenderdagen na ontvangst te ruilen. Dit is alleen niet mogelijk wanneer:

- De gesealde verpakking van oorbellen/een oorbel geopend is, vanwege hygiënische reden.
- Een product is /producten zijn beschadigd, gebruikt of incompleet.
- Een product op verzoek is gegraveerd.
- Een product op maat is gemaakt.
- Een product is voorzien van een label en u dit label heeft verwijderd.
- Ook is het helaas niet mogelijk na het bestellen van de inpakservice om deze te retourneren, daar het gaat om een geleverde dienst die na uitvoering niet teruggedraaid kan worden. Na bestelling van de inpakservice kan het hiervoor betaalde bedrag dus niet geretourneerd worden.

Indien er onverhoopt iets mis is met de bestelling (een verkeerd product, een kapot geleverd product, etc.), mail dan z.s.m. (maar altijd uiterlijk binnen 24 uur na ontvangst) naar info@its-beautiful.nl

Retourkosten
Voordat wij uw product om kunnen ruilen voor een nieuw product, zullen wij uw product eerst retour moeten ontvangen.

Juwelier It’s Beautiful is niet verantwoordelijk voor eventueel gemaakte verzendkosten voor het verzenden van uw retourzending.

Het is echter wel mogelijk om uw retourzending kosteloos te verzenden. Om dit te doen neemt u de originele envelop, krast uw eigen adres goed door, vermeld retour afzender op de envelop en verpakt het product goed in de envelop, alvorens deze gesloten in de brievenbus te deponeren.

Een product ruilen
Iedere webshop heeft weer een andere manier om producten te ruilen. Zo hebben ook wij onze eigen methode, die we uiteraard zo simpel en gebruiksvriendelijk mogelijk voor u maken. Hieronder leest u hoe u uw product het beste retour kan sturen om te ruilen in een simpel stappenplan.

Stap 1:
U heeft het product ontvangen en bent niet tevreden, het product is binnen de retourtermijn door een fabricagefout kapot gegaan of u heeft een verkeerd product ontvangen. Op dit moment meld u uw retourzending aan bij juwelier It’s Beautiful d.m.v. een e-mail naar info@its-beautiful.nl. In deze e-mail vermeldt u uw factuur nummer, het te ruilen product en de reden van retourzenden. Nadat wij deze e-mail hebben ontvangen zullen wij uw e-mail beantwoorden, zodat u weet dat u kunt overgaan tot het verzenden van uw retourzending. In deze e-mail staan ook enkele instructies voor het retourzenden. Na het ontvangen van onze bevestigende e-mail gaat de tweede periode van 14 kalenderdagen in en bent u klaar voor stap 2

Stap 2:
Het is nu tijd om uw product retour te sturen. Op de achterkant van uw factuur staan wat in te vullen velden. U heeft uw retour aangemeld via een e-mail, maar het is voor ons altijd gemakkelijk wanneer u dit formulier alsnog invult. Vooral omdat u op dit formulier duidelijk kunt aangeven met welk product u uw product wenst om te ruilen. Deze factuur stopt u bij uw retourzending in. Wij raden het altijd aan om de retourzending zo goed mogelijk in te pakken zodat deze niet beschadigd raakt tijdens het verzenden.

Om uw retourzending kosteloos te versturen verwijzen wij u graag naar het kopje “retourkosten”, dat aan het begin van deze pagina staat. Eventueel gemaakte kosten voor het retoursturen worden niet vergoedt door juwelier It’s Beautiful. U stuurt uw retourzending retour aan:

Juwelier It’s Beautiful
Aziëlaan 8A
7681 NC Vroomshoop


Indien u de factuur niet meer heeft, is het mogelijk om hier een herroeping- retourformulier te downloaden en te printen.

Stap 3:
Deze stap is helemaal voor ons. Zodra wij uw retourzending ontvangen zullen wij er zorg voor dragen dat wij deze binnen 14 kalenderdagen verwerken en uw product omruilen voor het product naar keuze.

Indien er iets niet in orde blijkt met uw retourzending of wanneer deze ondergeschikt is aan de bovenaan de pagina vermelde punten, zullen wij z.s.m. contact met u opnemen om te overleggen over uw retourzending.

Toch nog vragen over uw retourzending?

Neem dan gerust contact met ons op via de telefoon, op +31 (0)546-842083 op werkdagen van 9:30 – 12:30 uur, of via de e-mail, op info@its-beautiful.nl.

< Klantenservice

© 2008 - 2017 Juwelier It's Beautiful - Tiara Benelux B.V. - Vroomshoop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.