Menu

 

Hebt u een vraag over een product of extra hulp nodig bij uw bestelling?

Wij willen u uiteraard zo goed mogelijk helpen. Dit kunnen wij het beste doen wanneer wij de tijd hebben om uw bestelling te bekijken en eventuele problemen te kunnen onderzoeken alvorens met een antwoord en eventuele oplossing te komen. Om deze reden verzoeken wij u dan ook om uw vraag via de e-mail in te dienen. Na het ontvangen van uw e-mail gaan wij meteen voor u aan de slag om erachter te komen wat er is misgegaan, hoe dit heeft kunnen gebeuren en wat er aan gedaan kan worden. Vervolgens zullen wij (op werkdagen tussen 09.30 en 16.00 uur) ons best doen om binnen een uur op uw e-mail te reageren. Zo hebben wij de tijd om uw vraagstuk op een goede manier te verwerken en heeft u alsnog tijdig antwoord. Vragen en opmerkingen kunnen gestuurd worden naar info@its-beautiful.nl. (Let op: wij zijn op werkdagen aanwezig van 9:30 tot 16:00 uur)

BETSELLEN Op deze pagina vindt u het antwoord op al uw vragen m.b.t. het bestellen, het laten verzenden en de levertijd van uw artikel.BETALEN Bij juwelier It's Beautiful bieden wij een groot assortiment aan sieraden en accessoires met een bijhorend groot aantal betaalmethodes.VERZENDEN Wat zijn de levertijden en zijn er kosten aan uw verzending verbonden?RETOURNEREN U bent niet helemaal blij met uw bestelling of deze voldoet niet aan uw wensen? U kunt uw bestelling retourneren.GARANTIES Op ieder product dat u koopt bij juwelier It's Beautiful heeft u garantie op productie- en fabricage fouten.ALGEMEN VOORWAARDEN Op deze pagina leest u alles over onze Algemene Voorwaarden en bepalingen.KLACHTEN Indien u een klacht heeft over het product dat u heeft gekocht of over onze service, verzoeken wij u ons dit zo snel mogelijk te melden.PRODUCT-INFORMATIE Hebt u een vraag over het onderhoud van uw sieraad? Weet u niet welke ringmaat u moet kiezen?BEDRIJFSGEGEVENS Kijk op deze pagina voor meer informatie over ons bedrijf en onze medewerkers.


UW ANTWOORD NOG NIET GEVONDEN?

KIJK HIERONDER VOOR DE MEESTGESTELDE VRAGEN

Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen en, natuurlijk, de antwoorden op die vragen. Heeft u toch nog vragen of is er iets onduidelijk, dan kunt u een belverzoek indienen via onze website. U doet dit via de e-mail of via het contactformulier op onze website. U geeft aan wat uw vraag is en geeft uw order nummer door. Vervolgens zullen wij u op werkdagen z.s.m. terugbellen en zult u te woord worden gestaan door één van onze vakkundige medewerkers.

VERZENDEN

Ik heb eergisteren besteld, maar de producten nog steeds niet ontvangen. Wat nu?
Heeft u een track & trace code, dan raden wij u aan om dit eerst te controleren voor de status van uw bestelling. Heeft u geen track & trace code, dan raden wij u om nog even een dag te wachten. Soms loopt een verzending wat vertraging op door drukte bij de bezorgdienst en komt deze daardoor iets later aan dan verwacht. Heeft u uw bestelling met drie dagen nog niet, dan verzoeken wij u om ons hiervan op de hoogte te stellen, zodat wij contact op kunnen nemen met de dienstverlenende bezorgdienst.

Tips om vertraging tijdens de verzending te voorkomen:
- Laat uw bestelling als aangetekend verzenden. Hierbij krijgt u een track & trace code, zodat u uw bestelling kunt volgen en ten allen tijde weet waar deze is.
- Zorg bij het bestellen dat u uw adresgegevens goed invoert, zodat hier geen verwarring over kan ontstaan.


Hoe krijg ik een track & trace code?
Een track & trace code krijgt u bij een aangetekende verzending.
Een aangetekende verzending kost binnen Nederland € 3,99 en België € 6,99 extra en hierbij heeft u een track & trace code en is uw verzending verzekerd. De aangetekende verzending raden wij voornamelijk aan bij bestelling van grote waarde. Bij deze verzendingmethode krijgt u uw track & trace code via de e-mail toegestuurd. U selecteert uw verzendingmethode bij het afronden van uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij een PostNL Locatie?
Het is sinds kort mogelijk om uw bestelling te laten bezorgen bij de dichtstbijzijnde PostNL Locatie. Indien u voor deze methode kiest, vult u alsnog uw adresgegevens in. Op het moment dat u uw postcode invult en huisnummer invult, zullen er meteen diverse PostNL Locaties tevoorschijn komen waaruit u kunt kiezen. Kies de meest handige locatie en uw pakket zal daar z.s.m. worden bezorgd. U wordt na bestelling door middel van een e-mail op de hoogte gesteld van de gekozen locatie en ontvangt tevens het Track & Trace nummer van uw bestelling. Zo bent u op de hoogte van de status van uw bestelling en kunt u uw pakketje afhalen wanneer het u uitkomt.

Ik werk de hele dag, kan ik mijn pakketje ook ’s avonds laten bezorgen?
Bij It’s Beautiful bieden wij u de mogelijkheid om uw pakket van maandag t/m vrijdag tussen 18.00u en 22.00u te laten bezorgen. Zo kunt u uw pakket zelf in ontvangst nemen, zelfs als u de hele dag moet werken. Indien uw bestelling op voorraad is, dan kunt u uw bestelling de volgende werkdag al ’s avonds thuis verwachten. Indien er een levertijd op zit, dan zult u de dag voordat u uw pakket ontvangt van ons een e-mail krijgen met daarin het Track & Trace nummer van uw bestelling. Zo kunt u uw bestelling tot aan de deur volgen en loopt u de postbode nooit mis.

Hoeveel kost een reguliere verzending?
Reguliere verzendingen kosten bij ons € 1,99, tenzij u een bestelling plaatst van € 50,00 of meer. Dan is uw reguliere verzending helemaal gratis!

Reguliere verzending? Heb ik daar een track & trace code bij?
Als standaard verzendmethode hebben wij onze reguliere verzending. Bij een reguliere verzending wordt je bestelling met postzegels verstuurd, wat inhoudt dat er dus geen track & trace code bij zit. Bij bestellingen met een waarde onder de € 50,00 word jouw bestelling als een reguliere verzending verstuurd, tenzij je dit zelf anders aangeeft. Bij bestellingen met een waarde boven de € 50,00 wordt jouw bestelling automatisch als een pakket verstuurd en dus wel voorzien van een track & trace code. Voor meer informatie over onze verzendmethodes verwijzen wij u graag door naar deze blog post.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Indien uw aankopen op voorraad zijn en u op werkdagen voor 16:00u besteld hebt dan is doorgaans uw bestelling de volgende dag in huis. Producten die niet voorradig zijn, worden binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd. Indien dit niet mogelijk blijkt te zijn dan wordt u hierover geïnformeerd. Ook verkopen wij producten van externe leveranciers. Dit houdt veelal in dat deze producten na bestelling speciaal voor u bij deze externe leverancier besteld worden en dat hier dus een langere levertijd op zit. Dit staat duidelijk aangegeven bij deze producten en hier zit een levertijd op van 2 tot 7 werkdagen. Indien u op vrijdag na 16.00 uur besteld of op zaterdag/zondag besteld, zullen wij uw bestelling niet eerder verwerken dan de eerstvolgende werkdag.

BESTELLEN

Ik heb de pagina per ongeluk weg geklikt tijdens het betalen. Wat nu?
Wanneer u uw bestelling weg klikt gedurende het betaalproces, is uw bestelling niet correct afgerond en wordt deze door ons systeem niet verwerkt. Uw bestelling is naar alle waarschijnlijkheid dus niet geplaatst. Wanneer u twijfelt over het correct afwerken van een bestelling, raden wij u aan om contact met ons op te nemen. Eén van onze medewerkers staat u graag vakkundig te woord.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
U kunt bij ons uw bestelling achteraf betalen. Dit kan middels de betaalmethode Klarna, waarbij u na het ontvangen van uw bestelling pas betaald. Deze betaalmethode kunt u selecteren tijdens het bestelproces.

Ik wil graag een sieraad gegraveerd hebben. Kan dit?
U kunt bij ons uw sieraden laten graveren. Wij graveren teksten, maar ook foto’s. Bij de sieraden waarop gegraveerd kan worden, staat dit aangegeven. Graag ontvangen wij te graveren foto’s van tevoren via de E-mail, zodat wij deze kunnen beoordelen op hun graveerbaarheid. U kunt tijdens de afronding van het bestelproces aangeven welke tekst u gegraveerd wilt hebben of, als u een foto heeft doorgemaild, dat u uw foto wilt laten graveren. Graag verzoeken wij u om uw eigen naam en de naam van uw contactpersoon bij ons bedrijf te vermelden wanneer u aangeeft dat u een foto gegraveerd wil hebben, zodat wij de desbetreffende foto bij het juiste sieraad kunnen zetten. Houdt u er wel rekening mee dat een zeer gedetailleerde foto waarschijnlijk niet mooi overkomt op een te klein sieraad.

Graveren, wat moet ik erover weten?
- Wij graveren in een grote variatie aan lettertypes en tekens, te vinden bij onze graveerpagina. Wanneer u geen lettertype aangeeft, graveren wij standaard in Times New Roman.
- Foto’s met een duidelijk licht/donker contrast graveren over het algemeen beter dan foto’s zonder al te veel contrast.
- Houdt u er bij sieraden die gegraveerd worden echter wel rekening mee dat het niet mogelijk is om deze ofwel te retourneren, ofwel te annuleren, na bestelling. Deze producten worden op verzoek op maat gemaakt en hier gelden dus andere regels voor omtrent het retourneren of annuleren dan voor de producten die niet gegraveerd worden.


Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?
Jazeker! Je kunt bij het afronden van je bestelling aanklikken dat je de bestelling wenst op te halen bij ons kantoor. Ons kantoor staat in Vroomshoop en je kunt je bestelling op maandag tussen 9.30u en 12.30u ophalen. Op dinsdag t/m donderdag kun je je bestelling tussen 9.30u en 15.00u ophalen en op vrijdag zijn we, net als maandag, alleen ’s ochtends aanwezig en kun je je bestelling tussen 9.30u en 12.30u ophalen. Bij deze methode hoef je eerst ook niet te betalen, maar dien je dit contant en gepast aan de deur te doen. Let er wel op dat wij geen mogelijkheid tot pinnen hebben op ons kantoor alsook geen wisselgeld. Zoals gezegd zullen alle betalingen dus contant en gepast moeten zijn. Ook is het goed om te vermelden dat wij veel werken met dropshipping. Dit houdt in dat, wanneer jij je bestelling bij ons plaatst, wij het bestelde product bij de leverancier bestellen. Om deze reden hanteren wij bij veel producten een levertijd. Deze staat per product vermeld, zodat je altijd weet wanneer je je product kunt verwachten. Het is dus niet altijd zo dat wanneer je je bestelling bij ons op komt halen, dat je je bestelling ook dezelfde dag nog in huis hebt. Om zeker te zijn dat je niet voor niks komt zou je kunnen bellen of mailen. Daarnaast ontvang je, bij een product met een afwijkende levertijd, een mailtje van ons op het moment dat je bestelling voor je klaar ligt.

Mijn betaalmethode is niet beschikbaar. Wat nu?
Wij maken gebruik van de Payment Provider Klarna. Klarna heeft een zeer handig systeem dat enkel de betaalmethoden toont die voor jou beschikbaar zijn. Zie je de betaalmethode die jouw voorkeur heeft er dus niet bijstaan? Dan is hier waarschijnlijk een reden voor. Je kunt dit het gemakkelijkst ophelderen door eerst contact op te nemen met Klarna en te vragen waarom een bepaalde betaalmethode er niet bij staat. Zij zullen u snel verder kunnen helpen en wellicht het probleem op kunnen lossen, zodat u alsnog kunt betalen op de manier die uw voorkeur heeft.

IK WIL MIJN BESTELLING ANNULEREN/RETOURNEREN/RUILEN. KAN DAT?

In principe kunt u een bestelling annuleren/retourneren, wanneer u toch van uw koop wilt afzien.

Van het herroepingsrecht zijn de volgende producten uitgesloten:
- Oorbel(len) waarvan de verzegeling is verbroken, vanwege hygiënische reden.
- Een product dat op verzoek is gegraveerd.
- Een product dat op maat is gemaakt.
- Een product is voorzien van een label en u dit label heeft verwijderd.

Herroepingsrecht formulier
(Dit formulier alleen invullen als u de overeenkomst wilt herroepen)

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Er zijn verschillende manieren om uw bestelling aan ons te retourneren. Daarbij willen we wel vermelden dat wij geen antwoordnummer hebben. Om deze reden is het dan ook niet mogelijk om elke retourzending kosteloos naar ons op te sturen. Wel hebben wij een mogelijkheid waarbij u een zending die door de brievenbus past kosteloos aan ons kunt opsturen. Voor deze methode dient u het product zo goed mogelijk te verpakken in de oorspronkelijke envelop. Vervolgens krast u uw eigen adres goed door, zodat deze niet meer leesbaar is. Daarna vermeld u retour afzender op de envelop en stopt u deze kosteloos in de dichtstbijzijnde brievenbus. Ga met de envelop niet naar het postkantoor, want daar zullen ze zeggen dat dit niet mogelijk is en u alsnog laten betalen voor de retourzending. Stop de afgesloten envelop gewoon in de brievenbus en deze komt vanzelf bij ons terecht. Let er wel op dat u bij deze manier van verzenden geen verzendbewijs ontvangt. U zult enkel een verzendbewijs ontvangen wanneer u uw zending wel aanmeldt bij het postkantoor en via hen laat verzenden. Dit zal, afhankelijk van welke verzendmethode u kiest, wel wat kosten.

Ik heb mijn bestelling retour gestuurd. Hoe lang duurt het voordat deze wordt verwerkt? 
Wanneer uw bestelling bij ons is aangekomen wordt uw retourzending binnen 5 werkdagen verwerkt. Na verwerking ontvangt u een bevestiging van ons en zullen wij het aankoopbedrag binnen 3 tot 5 werkdagen aan u terugstorten op dezelfde wijze als waarmee betaald is. Wanneer u na 5 werkdagen nadat uw pakket bij ons is aangekomen nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@its-beautiful.nl.

Oorbellen uit de sealverpakking gehaald, kunnen deze nog terug?
Helaas kunnen wij oorbellen die uit de sealverpakking zijn gehaald niet retour accepteren. Deze producten vallen onder zeer strenge hygiëne wetgeving en om deze reden mogen wij de oorbellen nadat deze uit de sealverpakking zijn gehaald weigeren als retour zending. Dit mogen wij, omdat wij geen inzicht hebben in wat er met de oorbellen gebeurt wanneer deze in het bezit zijn van jou als klant. Zelfs als jij 100% zeker weet dat je de oorbellen niet in hebt gehad, maar ze zijn wel uit de sealverpakking gehaald, dan mogen en zullen wij ze alsnog weigeren als retour. Simpelweg om het risico op het verspreiden van infecties en dergelijke zoveel mogelijk te voorkomen. Het lijkt misschien flauw dat we deze regel zo streng hanteren, maar we doen dit voor de gezondheid en hygiëne van al onze klanten. Stuur je alsnog een setje oorbellen retour ook al zijn deze uit de sealverpakking gehaald, dan zullen wij kosten in rekening brengen om de oorbellen opnieuw te versturen. 

Ik heb het aangehechte label van mijn product verwijderd. Kan het product nog terug?
Sommige sieraden (vooral sieraden met een hoge waarde) zijn voorzien van een aangehecht label. Dit labeltje is zodanig aangebracht dat deze geen obstructie vormt bij het passen van het product. Het labeltje heeft als voornaamste functie dat wij er verzekerd van kunnen zijn dat het geleverde product niet wordt gedragen en vervolgens alsnog wordt geretourneert. Op het moment dat het labeltje is verwijdert, gaan wij er redelijkerwijs vanuit dat het product in het openbaar is gedragen en derhalve voorzien kan zijn van (lichte) gebruikerssporen. Hebt u een product met een aangehecht label ontvangen en hebt u het label verwijdert, maar wenst u alsnog uw product te retourneren? Neem dan contact met ons op via de e-mail en leg uw situatie aan ons voor. Wij zullen u zo goed mogelijk tegemoet komen dan wel tot een oplossing komen.

Ik heb een product in de verkeerde kleur of maat besteld. Kan ik deze ruilen?
Ruilen is bij ons niet mogelijk. U mag het artikel retourneren en wij zullen de bestelling retour verwerken, indien de bestelling aan onze voorwaarden voldoet. U kunt vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste kleur of maat.

Het artikel is niet naar wens, maar ik heb wel een ander artikel gezien op de site. Kan ik het artikel ruilen?
Ruilen is bij ons niet mogelijk. U mag het artikel retourneren en wij zullen de bestelling retour verwerken, indien de bestelling aan onze voorwaarden voldoet.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Het annuleren of wijzigen van een geplaatste bestelling is natuurlijk mogelijk, mits dit gebeurd voordat uw bestelling wordt verzonden. Indien uw bestelling al verzonden is, is het ook nog een optie om de bestelling te weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen.

Dat gezegd hebbende willen wij u als webshop vragen om zo goed mogelijk na te denken over uw bestelling alvorens deze definitief te plaatsen, om zo te voorkomen dat u uw bestelling moet annuleren of wijzigen. Zoals gezegd is het uiteraard mogelijk om te annuleren, maar dit levert voor ons extra werkzaamheden op waardoor wij bestellingen van andere klanten helaas minder snel kunnen verwerken.

Om een reeds geplaatste bestelling te annuleren neemt u telefonisch contact met ons op, op werkdagen tussen 09.30u en 12.30u via +31 (0)546-842083. Uiteraard zijn wij ook via de e-mail te bereiken. Graag ontvangen we eventuele wijzigingen of melding tot annuleren z.s.m. op info@its-beautiful.nl

Producten die op uw verzoek worden gegraveerd, of die op uw verzoek op maat worden gemaakt, zijn uitgesloten van het herroepingsrecht en kunnen dus niet worden geannuleerd of gewijzigd nadat u uw bestelling hebt afgerond. Omdat deze bestellingen speciaal voor u geproduceerd worden, is het ook niet mogelijk om deze bestellingen te retourneren.

Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is voor u kostenloos. Heeft u een pakket eenmaal geaccepteerd bij de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een eventuele retourzending voor uw rekening.

TERUGBETALING

Ik heb met iDEAL (Klarna) betaald, hoe werkt de terugbetaling? 
Wij geven de opdracht tot terugbetaling door aan onze payment provider Klarna en zij maken het betaalde bedrag terug over naar hetzelfde rekeningnummer waarmee besteld is. Binnen 5 werkdagen staat het bedrag weer terug op uw rekening.

Ik heb met creditcard (Klarna) betaald, hoe werkt de terugbetaling?
Wij geven de opdracht tot terugbetaling door aan onze payment provider Klarna en zij maken het betaalde bedrag terug over naar hetzelfde rekeningnummer waarmee besteld is. Klarna maakt dit binnen 5 werkdagen over en de terugbetaling is op het volgende maandoverzicht van uw creditcard te zien.

Ik heb via eenmalige machtiging (Klarna) betaald, hoe werkt de terugbetaling?
Wij geven de opdracht tot terugbetaling door aan onze payment provider Klarna en zij maken het betaalde bedrag terug over naar hetzelfde rekeningnummer waarmee besteld is. Binnen 5 werkdagen staat het bedrag weer terug op uw rekening.

Ik heb met Klarna (achteraf betalen) betaald, hoe werkt de terugbetaling?
Zodra u van ons een bevestiging hebt ontvangen, hebben wij een terugbetalingsverzoek ingediend bij Klarna. Zij verwerken dit binnen 5 werkdagen.

Ik heb met PayPal betaald, hoe werkt de terugbetaling?
Zodra u van ons een bevestiging hebt ontvangen, hebben wij een terugbetalingsverzoek ingediend bij PayPal. Zij verwerken dit binnen 5 werkdagen.

DE GROTE VOORDELEN VAN HET ONLINE KOPEN BIJ JUWELIER IT'S BEAUTIFUL

Bij juwelier It's Beautiful bent u ervan verzekerd dat u altijd originele merkartikelen koopt. Juwelier It's Beautiful heeft altijd het nieuwste assortiment sieraden en horloges op haar website staan voor uzelf of iemand anders.

U koopt bij juwelier It's Beautiful omdat:

  • Inpakken? Geen probleem bij Juwelier It's Beautiful
  • Gratis verzenden vanaf €50,- euro!
  • 14 dagen zicht termijn!
  • Aanbiedingen: Bij Juwelier It's Beautiful profiteerd u regelmatig van nieuwe acties en aanbiedingen.
  • Beste Service en Kwaliteit Garantie
  • Klarna aankoopbescherming 
  • Koop nu, betaal achteraf binnen 14 dagen 
    Gratis. Geen verborgen kosten! 
  • Keuze uit meerdere bezorgopties 
  • Juwelier It's Beautiful is officieel lid van Thuiswinkel.org.

CADEAUSERVICE

Bij juwelier It's Beautiful kunt u ervoor kiezen om uw sieraden- en horloge aankopen als cadeau te laten versturen. Met de cadeauservice van juwelier It's Beautiful worden uw aankopen professioneel ingepakt in een mooi cadeauzakje of -doosje en voorzien van een kaartje met handgeschreven boodschap. Leuk om iemand te verrassen of te feliciteren.

SIERADEN VOORZIEN VAN GRAVURE

Als blijvende herinnering aan een speciaal moment in iemands leven wordt vaak gekozen om een sieraad  te geven, bijvoorbeeld voor een verjaardag, bij een geboorte of huwelijk. Om het ècht persoonlijk te maken, kunnen wij uw sieraad voorzien van uw doorgegeven gravure (indien bij de beschrijving van het sieraad wordt aangegeven dat graveren mogelijk is). Houdt u er bij sieraden die gegraveerd worden echter wel rekening mee dat het niet mogelijk is om deze ofwel te retourneren, ofwel te annuleren, na bestelling. Deze producten worden op verzoek op maat gemaakt en hier gelden dus andere regels voor omtrent het retourneren of annuleren dan voor de producten die niet gegraveerd worden.

GÉÉN VERZENDKOSTEN VANAF € 50,- EURO

Bij juwelier It’s Beautiful betaalt u géén verzendkosten bij een bestelling met een waarde van € 50,- of meer. Voor bestellingen met een waarde onder de € 50,- betaalt u € 1,99 om uw bestelling te laten versturen. Alle producten worden verstuurd via PostNL. Wij adviseren u om uw pakketje aangetekend te laten verzenden via PostNL, aangezien uw pakketje dan voorzien wordt van een barcode, waardoor het traceerbaar is. Op deze manier hebt u de zekerheid dat uw aankopen binnen afzienbare tijd op betrouwbare en veilige wijze afgeleverd worden op het adres van uw keuze. Indien uw aankopen op voorraad zijn en u voor 16:00u besteld hebt dan is doorgaans uw bestelling de volgende dag in huis. Producten die niet voorradig zijn, worden binnen 3-7 dagen geleverd. Indien dit niet mogelijk blijkt te zijn dan wordt u hierover geïnformeerd.

LEVERTIJD

Indien uw aankopen op voorraad zijn en u op werkdagen voor 16:00u besteld hebt dan is doorgaans uw bestelling de volgende dag in huis. Producten die niet voorradig zijn, worden binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd. Indien dit niet mogelijk blijkt te zijn dan wordt u hierover geïnformeerd. Ook verkopen wij producten van externe leveranciers. Dit houdt veelal in dat deze producten na bestelling speciaal voor u bij deze externe leverancier besteld worden en dat hier dus een langere levertijd op zit. Dit staat duidelijk aangegeven bij deze producten en hier zit een levertijd op van 2 tot 7 werkdagen.

HOGE KORTINGEN EN KOOPJES

Bij juwelier It's Beautiful bent u verzekerd van een concurrerende prijs. Als klant van juwelier 
It's Beautifulgeniet u telkens van de hoogste korting die op officiële merken geboden mag worden. Doordat juwelier 
It's Beautiful officieel dealer is van alle aangeboden merken bent u er bovendien van verzekerd dat uw aankoop altijd origineel is en onder de geboden fabrieksgaranties valt.

Registreer u gratis en vrijblijvend op onze IBJ Nieuwsbrief en mis voortaan niets meer. Wij hebben regelmatig spectaculaire aanbiedingen. Hou deze website daarom goed in de gaten.

VEILIG EN BETROUWBAAR KOPEN

Juwelier It's Beautiful is officieel dealer van alle aangeboden merken. Dit wil zeggen dat juwelier 
It's Beautiful alleen originele producten verkoopt die onder de fabrieksgarantie vallen. U koopt bij juwelier It's Beautiful veilig en betrouwbaar. U kunt gemakkelijk en snel veilig bestellen via iDEAL of diverse andere aangegeven betaalmethodes. Daarnaast heeft juwelier It's Beautiful een betrouwbare en persoonlijke klantenservice waarop u kunt rekenen.

U koopt veilig en vertrouwd bij Juwelier It's Beautiful!

© 2008 - 2019 Juwelier It's Beautiful - Sieraden en horloges bij de online juwelier | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Its-beautiful.nl gebruikt cookies om de website zo klantvriendelijk mogelijk te maken. Accepteren Meer informatie
Juwelier It’s Beautiful maakt gebruik van Cookies om uw bezoek en het winkelen bij onze webshop nog leuker en persoonlijker te maken. Met de cookies is het voor ons en derde partijen mogelijk om uw internetgedrag binnen en buiten onze webshop te volgen en te verzamelen. Dankzij deze informatie kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan uw interesses en kunt u informatie delen via social media. Door verder te gaan met het gebruiken van onze webshop gaat u akkoord met deze cookies. Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.