BETSELLEN Op deze pagina vindt u het antwoord op al uw vragen m.b.t. het bestellen, het laten verzenden en de levertijd van uw artikel.BETALEN Bij juwelier It's Beautiful bieden wij een groot assortiment aan sieraden en accessoires met een bijhorend groot aantal betaalmethodes.VERZENDEN Wat zijn de levertijden en zijn er kosten aan uw verzending verbonden?RETOURNEREN U bent niet helemaal blij met uw bestelling of deze voldoet niet aan uw wensen? U kunt uw bestelling retourneren.GARANTIES Op ieder product dat u koopt bij juwelier It's Beautiful heeft u garantie op productie- en fabricage fouten.ALGEMEN VOORWAARDEN Op deze pagina leest u alles over onze Algemene Voorwaarden en bepalingen.KLACHTEN Indien u een klacht heeft over het product dat u heeft gekocht of over onze service, verzoeken wij u ons dit zo snel mogelijk te melden.PRODUCT-INFORMATIE Hebt u een vraag over het onderhoud van uw sieraad? Weet u niet welke ringmaat u moet kiezen?BEDRIJFSGEGEVENS Kijk op deze pagina voor meer informatie over ons bedrijf en onze medewerkers.


Juwelier It’s Beautiful

Vestigingsadres
Varsenerstraat 4
7731 DC Ommen 

Juwelier It’s Beautiful is officieel lid van Thuiswinkel.

KvK handelsregister: 61495409
BTW nummer: NL854366635B01 


Snel antwoord op uw vraag? 
Kijk dan op onze pagina meest gestelde vragen 


Openingstijden 
365 dagen per jaar geopend
Ma t/m vr 9:00 u - 16:00 u 


Bio Link 
Check onze bio link voor alle social media kanalen.


Live chat 
Direct contact met een medewerker van Juwelier It's Beautiful? Start een chatgesprek.
Rechts onderaan dit scherm ziie je of er een medewerker beschikbaar is. 


whatsapp.png

 Stuur een appje 

Mail 
info@itsbeautiful.nl 


Telefoon
+31 (0)529467576 
Indien u telefonisch te woord wenst te worden gestaan, is het mogelijk om een belverzoek in te dienen via het contactformulier op onze website
ofwel via onze e-mail. U geeft aan wat uw vraag is en geeft uw ordernummer door. U wordt op werkdagen z.s.m. teruggebeld. 


Social Media 


Reviews 
Bekijk ook onze reviews bij FeedbackCompany en ons Thuiswinkelcertificaat. 


SNEL ANTWOORD OP JE VRAAG?
KIJK HIERONDER VOOR DE MEEST GESTELDE VRAGEN

MIJN ACCOUNT

Hoe maak ik een account aan bij It's Beautiful Juwelier?
Klik rechts bovenaan de pagina op "Mijn account / Account aanmaken. Vul je gegevens in en je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail.

Hoe log ik in op mijn account bij It's Beautiful Juwelier?
Klik rechts bovenaan de pagina op "Inloggen". Vul je e-mailadres en wachtwoord in om in te loggen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn account bij It's Beautiful Juwelier, Wat nu?
Klik rechts bovenaan de pagina op "Inloggen". Klik onderin de rechterkolom op "Wachtwoord vergeten?" en voer je e-mailadres in. Wij sturen je een e-mail met daarin de instructies voor het wijzigen van je wachtwoord.

Van welke functies kan ik gebruik maken nadat ik ben ingelogt?
✓ Sneller afrekenen wanneer je een bestelling plaatst
✓ De status van je bestelling controleren 
✓ Een overzicht van uw bestellingen bekijken 
✓ Bewaar je favoriete items

BESTELLEN

Wordt mijn bestelling ingepakt als cadeautje?
Bij juwelier It's Beautiful kun je ervoor kiezen om je bestelde sieraden en horloge als cadeau te laten versturen. Met de cadeauservice van juwelier It's Beautiful worden je aankopen professioneel ingepakt in een mooi cadeauzakje of -doosje en voorzien van een kaartje met handgeschreven boodschap. Leuk om iemand te verrassen of te feliciteren.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Jazeker! Misschien woon of werk je in (de buurt van) Ommen en/of wil je niet dat bekend wordt, dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst. Bij het afronden van je bestelling kun je aanklikken dat je de bestelling wilt afhalen bij onze winkel. Hiervoor moet je de bevestigingsmail kunnen laten zien aan onze medewerkers. Ons vestigingsadres is: Varsenerstraat 4, 7731 DC in Ommen.

  • Betalingsmogelijkheden bij afhalen 
    Wanneer je kiest voor het (zelf) afhalen van je bestelling, dan kun je kiezen uit verschillende opties: Je kunt betalen via iDeal, SofortBanking/DIRECTebanking, Creditcards, PayPal, Achteraf Betalen (Klarna), Betalen in 3 delen en Apple Pay. Bij deze opties moet je een handtekening voor ontvangst plaatsen bij het afhalen van jouw bestelling. Wanneer je ervoor kiest om te betalen bij afhalen, is een handtekening voor ontvangst niet nodig.
  • Levertijd 
    Je bestelling afhalen is niet altijd mogelijk op de dag van bestelling, omdat sommige artikelen een (langere) levertijd hebben. Dit heeft te maken met dropshipping: Een aantal artikelen is niet standaard op voorraad, maar wordt door ons bij de leverancier besteld zodra jij je bestelling bij ons hebt geplaatst. De geschatte levertijd staat vermeld in de productbeschrijving. Mocht het je na het lezen van de productbeschrijving niet duidelijk zijn hoelang de levertijd is, neem dan alsjeblieft contact met ons op via e-mail.
  • Bevestigingsmail
    Om ervoor te zorgen dat je niet voor niets komt, sturen wij je een bevestiging per e-mail. Zeker bij een langere levertijd is dat wel zo handig. Zodra je de bevestigingsmail van ons hebt ontvangen, kun je mailen of appen voor het maken van een afspraak om je bestelling in de winkel af te halen. Let op: Het is alleen mogelijk om je bestelling op te halen tijdens de openingstijden van onze winkel

BETALEN

Welke betaalmethodes hebben jullie?
Je kunt betalen via:

  • iDeal, 
  • SofortBanking/DIRECTebanking,
  • Creditcards,
  • PayPal,
  • Achteraf Betalen (met Klarna en na ontvangst van je bestelling),
  • Betalen in 3 delen (met 0% rente en zonder bijkomende kosten: het minimale bestelbedrag voor deze mogelijkheid is € 35,- en het maximale bestelbedrag is € 4.000,-),
  • Apple Pay.
  • Bij deze opties moet je een handtekening voor ontvangst plaatsen bij het afhalen van jouw bestelling. Wanneer je ervoor kiest om te betalen bij afhalen, is een handtekening voor ontvangst niet nodig.

Mijn betaalmethode is niet beschikbaar. Wat nu?
Wij maken gebruik van de Payment Provider Mollie/Klarna. Mollie/Klarna heeft een heel handig systeem dat alleen de betaalmethoden laat zien, die voor jou beschikbaar zijn. Zie je de betaalmethode van jouw voorkeur er niet bijstaan? Dan is hier waarschijnlijk een reden voor. Je kunt dit het gemakkelijkst ophelderen door eerst contact op te nemen met Mollie/Klarna en te vragen waarom een bepaalde betaalmethode er niet bij staat. Zij zullen je snel verder kunnen helpen en wellicht het probleem kunnen oplossen, zodat je alsnog kunt betalen op de manier die jouw voorkeur heeft. 

Ik heb de pagina per ongeluk weg geklikt tijdens het betalen. Wat nu?
Wanneer je jouw bestelling weg klikt tijdens het betaalproces, dan is jouw bestelling niet correct afgerond en wordt deze niet door ons systeem verwerkt. Jouw bestelling is naar alle waarschijnlijkheid dus niet geplaatst. Wanneer je twijfelt over het correct afronden van een bestelling, raden wij je aan om contact met ons op te nemen. Eén van onze medewerkers staat je graag vakkundig te woord.

VERZENDING

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? 
Wanneer je aankopen op voorraad zijn en je op werkdagen voor 16:00u besteld hebt, dan is je bestelling meestal de volgende dag in huis. Producten die niet voorradig zijn, worden binnen 2-15 werkdagen geleverd. Wanneer dit niet mogelijk is, dan word je hierover geïnformeerd.

Heb je een Track & Trace-code? Dan raden wij je aan om dit eerst te controleren voor de status van je bestelling. Heb je geen Track & Trace-code? Dan raden wij je om nog even een dag te wachten. Soms kan het voorkomen, dat een bestelling langer onderweg is. Dit is vooral mogelijk in de aanloop naar een feestdag of bij (onverwachte) grote drukte bij de koeriersdienst of een staking. +Heb je je bestelling na drie dagen nog niet? Dan vragen wij je om ons hiervan op de hoogte te stellen, zodat wij contact op kunnen nemen met de dienstverlenende bezorgdienst.

Zorg bij het bestellen dat je jouw adresgegevens goed invoert, zodat hier geen 

Wanneer krijg ik een Track & Trace-code?
Als standaard verzendmethode hebben wij onze reguliere verzending. Bij een reguliere verzending wordt jouw bestelling met postzegels verstuurd, wat inhoudt dat je daar dus geen Track & Trace-code bij krijgt.

Bij bestellingen met een waarde van minder dan € 50,00 wordt jouw bestelling als een reguliere verzending verstuurd, tenzij jij zelf voor een andere vorm van verzending kiest. Hiervoor betaal je € 3,99 aan verzendkosten.

Bij bestellingen met een waarde van meer dan € 50,00 wordt jouw bestelling automatisch als een pakket verstuurd en dus wel voorzien van een Track & Trace-code.

Een Track & Trace-code krijg je alleen bij een aangetekende verzending. Een aangetekende verzending kost binnen Nederland € 5,99 en België € 7,99 extra. Hierbij krijg je een Track & Trace-code én is je verzending verzekerd.

De aangetekende verzending raden wij voornamelijk aan bij bestelling van grote waarde. Bij deze verzendingsmethode krijg je jouw Track & Trace-code via e-mail toegestuurd. Je selecteert jouw verzendingsmethode bij het afronden van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij een PostNL Locatie?
Je kunt je bestelling laten bezorgen bij de dichtstbijzijnde PostNL Locatie. Wanneer je voor deze methode kiest, vul je alsnog je adresgegevens in. Op het moment dat jij je postcode invult en huisnummer invult, zullen er direct diverse PostNL Locaties tevoorschijn komen waaruit je kunt kiezen. Kies de meest handige locatie en je pakket zal daar z.s.m. worden bezorgd. Je wordt na afronding van je bestelling door een e-mail op de hoogte gesteld van de gekozen locatie en ontvangt tevens de Track & Trace-code van je bestelling. Zo ben je op de hoogte van de status van je bestelling en kun je jouw pakketje afhalen wanneer het jou uitkomt.

Kan ik mijn pakketje ook ’s avonds laten bezorgen?
Bij It’s Beautiful bieden wij je de mogelijkheid om je pakket van maandag t/m vrijdag tussen 18.00u en 22.00u te laten bezorgen. Zo kun je jouw pakket zelf in ontvangst nemen, zelfs als je de hele dag moet werken. Wanneer je bestelling op voorraad is, dan kun je jouw bestelling de volgende werkdag al ’s avonds thuis verwachten. Zit er een levertijd op? Dan zul je de dag voordat je jouw pakket ontvangt van ons een e-mail krijgen met daarin de Track & Trace-code van je bestelling. Zo kun je jouw bestelling tot aan de deur volgen en loop je de postbode nooit mis.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Voor Nederland:
Wanneer je aankopen op voorraad zijn en je op werkdagen voor 16:00u besteld hebt, dan is je bestelling meestal de volgende dag in huis. Producten die niet voorradig zijn, worden binnen 1 tot 5 werkdagen geleverd. Wanneer dit niet mogelijk is, dan word je hierover geïnformeerd.

Ook verkopen wij producten van externe leveranciers. Dit houdt veelal in dat deze producten na bestelling speciaal voor jou bij deze externe leverancier besteld/gemaakt worden en dat hier een langere levertijd voor geldt. Dit staat duidelijk aangegeven bij deze producten en de levertijd bedraagt 1 tot 15 werkdagen.

Wanneer je op vrijdag na 16.00 uur bestelt of op zaterdag/zondag bestelt, zullen wij je bestelling niet eerder verwerken dan de eerstvolgende werkdag.

Voor België:
Wanneer je aankopen op voorraad zijn en je op werkdagen voor 16:00u besteld hebt, dan is je bestelling meestal binnen drie werkdagen in huis. Producten die niet voorradig zijn, worden binnen 3 tot 7 werkdagen geleverd. Wanneer dit niet mogelijk is, dan word je hierover geïnformeerd.

Ook verkopen wij producten van externe leveranciers. Dit houdt veelal in dat deze producten na bestelling speciaal voor jou bij deze externe leverancier besteld/gemaakt worden en dat hier een langere levertijd voor geldt. Dit staat duidelijk aangegeven bij deze producten en de levertijd bedraagt dan 3 tot 17 werkdagen.

Wanneer je op vrijdag na 16.00 uur bestelt of op zaterdag/zondag bestelt, zullen wij je bestelling niet eerder verwerken dan de eerstvolgende werkdag.

RETOURNEREN

Ik wil mijn bestelling annuleren/retourneren/ruilen. Kan dat? 
In principe kun je een bestelling annuleren/retourneren, wanneer je toch van jouw koop wilt afzien.

Van het herroepingsrecht zijn de volgende producten uitgesloten:

  • Oorbel(len) waarvan de verzegeling is verbroken, vanwege hygiënische reden. 
  • Een product dat op verzoek is gegraveerd.
  • Een product dat op maat is gemaakt.

Herroepingsrecht formulier
(Dit formulier alleen invullen wanneer je de overeenkomst wilt herroepen)

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Er zijn verschillende manieren om je bestelling aan ons te retourneren. Daarbij willen we wel vermelden dat wij geen antwoordnummer hebben. Om deze reden is het dan ook niet mogelijk om elke retourzending kosteloos naar ons op te sturen. Let er wel op dat de afzender te allen tijde verantwoordelijk is voor de zending. 

Ik heb mijn bestelling retour gestuurd. Hoe lang duurt het voordat deze wordt verwerkt? 
Wanneer je bestelling bij ons is aangekomen wordt je retourzending binnen 5 werkdagen verwerkt. Na verwerking ontvang je een bevestiging van ons. Wij zullen het aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, binnen 14 dagen na herroeping terugstorten op dezelfde IBAN als waarmee betaald is. Wanneer je na 5 werkdagen nadat je pakket bij ons is aangekomen nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klanten
service via info@itsbeautiful.nl

Stuur je alleen maar een gedeelte van je bestelling retour? Dan ontvang je alleen het bedrag retour dat je voor het geretourneerde artikel hebt betaalt. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan brengen wij het bedrag in mindering op de openstaande factuur. 

Had jouw bestelling eerst een waarde van boven de € 50,00? Dan heb je bij het plaatsen van je bestelling waarschijnlijk geen verzendkosten betaalt. Is de totale waarde van je bestelling lager dan € 50,00 doordat je een gedeelte van je bestelling hebt geretourneerd? Dan zullen wij de standaard verzendkosten (t.w.v. € 3,99 / € 6,99) alsnog in rekening brengen. Dit brengen wij in mindering op het terug te betalen bedrag (of we voegen het toe aan de openstaande factuur, in het geval van achteraf betalen). 

Wanneer jij voor achteraf betalen of voor betalen in drie delen hebt gekozen en wij jouw retour volgens de voorwaarden goed hebben ontvangen, dan wordt de opdracht aan Klarna gegeven om alle toekomstige geplande betalingen te annuleren en al betaalde bedragen worden aan jou terugbetaald.  

Ik heb met creditcard (Mollie) betaald, hoe werkt de terugbetaling?
Wij geven de opdracht tot terugbetaling door aan onze payment provider Klarna en zij maken het betaalde bedrag terug over naar hetzelfde rekeningnummer waarmee de bestelling betaald is. Klarna maakt dit binnen 5 werkdagen over en de terugbetaling is op het volgende maandoverzicht van je creditcard te zien.

Ik heb met Klarna (achteraf betalen) betaald, hoe werkt de terugbetaling?
Zodra je van ons een bevestiging hebt ontvangen, hebben wij een terugbetalingsverzoek ingediend bij Klarna. Zij verwerken dit binnen 5 werkdagen.

Ik heb met PayPal betaald, hoe werkt de terugbetaling?
Zodra je van ons een bevestiging hebt ontvangen, hebben wij een terugbetalingsverzoek ingediend bij PayPal. Zij verwerken dit binnen 5 werkdagen.

Welke producten zijn uitgesloten van retourneren?
Helaas kunnen wij oorbellen die uit de sealverpakking zijn gehaald niet retour accepteren. Deze producten vallen onder zeer strenge hygiëne wetgeving en om deze reden mogen wij de oorbellen, nadat deze uit de sealverpakking zijn gehaald, weigeren als retour zending. Hier hebben wij volgens de wet recht op, omdat wij geen inzicht hebben in wat er met de oorbellen gebeurt wanneer deze in het bezit zijn van een klant. Zelfs wanneer je 100% zeker weet dat je de oorbellen niet in hebt gehad, maar ze wel uit de sealverpakking zijn gehaald, dan mogen en zullen wij ze alsnog weigeren als retour. Simpelweg om het risico op het verspreiden van infecties en dergelijke zoveel mogelijk te voorkomen. Het lijkt misschien flauw dat we deze regel zo streng hanteren, maar we doen dit voor de gezondheid en hygiëne van al onze klanten. Stuur je een setje oorbellen retour ondanks dat deze uit de sealverpakking zijn gehaald, dan brengen wij kosten in rekening om de oorbellen opnieuw te versturen. 

Sommige sieraden (vooral sieraden met een hoge waarde) zijn voorzien van een aangehecht label. Dit labeltje is zodanig aangebracht dat deze geen obstructie vormt bij het passen van het product. Het labeltje heeft als voornaamste functie dat wij er verzekerd van kunnen zijn dat het geleverde product niet wordt gedragen en vervolgens alsnog wordt geretourneerd. Op het moment dat het labeltje is verwijdert, gaan wij er vanuit dat het product in het openbaar is gedragen en daardoor voorzien kan zijn van (lichte) gebruikerssporen. Heb je een product met een aangehecht label ontvangen en heb je het label verwijderd, maar wil je alsnog je product retourneren? Neem dan contact met ons op via de e-mail en leg je situatie aan ons voor. Wij zullen je zo goed mogelijk tegemoet komen, dan wel tot een oplossing komen.

Producten die op jouw verzoek worden gegraveerd, of die op jouw verzoek op maat worden gemaakt, zijn uitgesloten van het herroepingsrecht en kunnen dus niet worden geannuleerd of gewijzigd nadat jij jouw bestelling hebt afgerond. Omdat deze bestellingen speciaal voor jou geproduceerd worden, is het ook niet mogelijk om deze bestellingen te retourneren.

Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is voor jou kosteloos. Heb je een pakket eenmaal geaccepteerd bij de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een eventuele retourzending voor jouw rekening.

Kan ik een artikel ruilen?
Ruilen is bij ons niet mogelijk. Je mag het artikel retourneren en wij zullen de bestelling retour verwerken, wanneer de bestelling aan onze voorwaarden voldoet. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste kleur of maat.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren? 
Het annuleren of wijzigen van een geplaatste bestelling is alleen mogelijk vóórdat jouw bestelling wordt verzonden. Wanneer je bestelling al verzonden is, kun je de bestelling weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt aannemen. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met je op om tot een oplossing te komen.

Wij willen je als webshop vragen om zo goed mogelijk na te denken over je bestelling vóórdat je deze definitief plaatst, om zo te voorkomen dat wij bestellingen van andere klanten minder snel kunnen verwerken.

Om een (per ongeluk) geplaatste bestelling te annuleren, stuur je ons een e-mail. Eventuele wijzigingen of melding tot annuleren willen wij graag z.s.m. na het afronden van je bestelling ontvangen op info@itsbeautiful.nl 

Als blijvende herinnering aan een speciaal moment in iemands leven wordt vaak gekozen om een sieraad te geven, bijvoorbeeld voor een verjaardag, bij een geboorte of huwelijk. Om het écht persoonlijk te maken, kunnen wij je sieraad voorzien van jouw doorgegeven gravure (indien bij de beschrijving van het sieraad wordt aangegeven dat graveren mogelijk is). Houd er bij sieraden die gegraveerd worden rekening mee dat het niet mogelijk is om deze ofwel te retourneren, ofwel te annuleren, nadat de bestelling is afgerond. Deze producten worden op verzoek op maat gemaakt en hier gelden andere regels voor wat betreft het retourneren of annuleren dan voor de producten die niet gegraveerd worden. 

GRAVEREN

Wat moet ik weten over graveren?
Je kunt bij ons je sieraden laten graveren. Wij graveren teksten, maar ook foto’s. Bij de sieraden waarop gegraveerd kan worden, staat dit aangegeven. Graag ontvangen wij te graveren foto’s van tevoren via de e-mail, zodat wij deze kunnen beoordelen op hun graveerbaarheid. Je kunt tijdens de afronding van het bestelproces aangeven welke tekst je gegraveerd wilt hebben of, als je een foto hebt gemaild, dat je jouw foto wilt laten graveren. Wij willen graag dat je je eigen naam en de naam van je contactpersoon bij ons bedrijf vermeldt, wanneer je aangeeft dat je een foto gegraveerd wilt hebben, zodat wij de juiste foto bij het juiste sieraad kunnen zetten. Houd er wel rekening mee dat een heel gedetailleerde foto waarschijnlijk niet mooi overkomt op een te klein sieraad. 

  • Wij graveren in een grote variatie aan lettertypes en tekens, te vinden op onze graveerpagina. Wanneer je geen lettertype aangeeft, graveren wij standaard in Times New Roman. 
  • Foto’s met een duidelijk licht/donker contrast graveren over het algemeen beter dan foto’s zonder veel contrast. 
  • Houd er bij sieraden die gegraveerd worden rekening mee dat deze na afronding van je bestelling niet geretourneerd of geannuleerd kunnen worden. Deze producten worden op verzoek op maat gemaakt en er gelden andere regels voor wat betreft het retourneren of annuleren dan voor producten die niet gegraveerd worden.  
  • Jouw sieraad wordt gegraveerd met een diamantpunt graveermachine. De graveermachine is computergestuurd, waardoor het graveerwerk heel nauwkeurig is. De diamantpunt zorgt ervoor dat de gravure diep genoeg is, zodat deze langer zichtbaar blijft.

PRODUCTEN EN GARANTIE 

Welke voordelen heb ik bij It's Beautiful, wanneer ik online koop?
Bij Juwelier It's Beautiful ben je ervan verzekerd dat je altijd originele merkartikelen koopt. Juwelier It's Beautiful heeft altijd het nieuwste assortiment sieraden en horloges op haar website staan voor jou of iemand anders.

  • Inpakken? Geen probleem bij Juwelier It's Beautiful
  • Gratis verzenden vanaf € 50,- euro!
  • 14 dagen zichttermijn!
  • Aanbiedingen: Bij Juwelier It's Beautiful profiteer je regelmatig van nieuwe acties en aanbiedingen.
  • Beste Service en Kwaliteit Garantie
  • Klarna aankoopbescherming 
  • Koop nu, betaal achteraf binnen 14 dagen 
    Gratis. Geen verborgen kosten! 
  • Keuze uit meerdere bezorgopties 
  • Juwelier It's Beautiful is officieel lid van Thuiswinkel.org.

Kan ik mijn gekochte item laten repareren? 
Meestal is het mogelijk om een item dat bij ons gekocht is ook bij ons te laten repareren. Neem hiervoor eerst contact met ons op. In overleg gaan we bepalen of en hoe iets gerepareerd kan worden en of dit dan onder garantie valt of dat er kosten aan verbonden zijn.

Wanneer is mijn reparatie klaar? 
Zodra wij hebben beoordeeld dat wij een item kunnen repareren, zullen wij je laten weten hoe lang dit naar verwachting gaat duren. Mocht een reparatie onverwachts langer duren, dan stellen wij je daarvan op de hoogte.

Mijn pakket is beschadigd. Wat moet ik doen? 
Zodra je ziet dat je pakket beschadigd wordt aangeleverd, kun je het beste dit pakket weigeren aan te nemen van de postbezorging. Vervolgens neem je direct contact op met onze klantenservice.

Wanneer je toch een beschadigd pakket aanneemt, is dat voor eigen risico. 

Krijg ik garantie en korting bij Juwelier It's Beautiful?
Bij juwelier It's Beautiful ben je verzekerd van een concurrerende prijs. Als klant van Juwelier It's Beautiful geniet je telkens van de hoogste korting die op officiële merken geboden mag worden.

Doordat juwelier It's Beautiful officieel dealer is van alle aangeboden merken ben je er bovendien van verzekerd dat jouw aankoop altijd origineel is en onder de geboden fabrieksgaranties valt.

Registreer je gratis en vrijblijvend op onze IBJ Nieuwsbrief en mis voortaan niets meer. Wij hebben regelmatig spectaculaire aanbiedingen. Hou deze website daarom goed in de gaten. 

Kan ik veilig en betrouwbaar kopen bij Juwelier It's Beautiful?
Juwelier It's Beautiful is officieel dealer van alle aangeboden merken. Dit wil zeggen dat juwelier 
It's Beautiful alleen originele producten verkoopt die onder de fabrieksgarantie vallen. Je koopt bij juwelier It's Beautiful veilig en betrouwbaar. Je kunt gemakkelijk en snel veilig bestellen via iDEAL of diverse andere aangegeven betaalmethodes. Daarnaast heeft juwelier It's Beautiful een betrouwbare en persoonlijke klantenservice waarop je kunt rekenen.  Je koopt veilig en vertrouwd bij Juwelier It's Beautiful! 


HET ANTWOORD OP JE VRAAG NIET KUNNEN VINDEN? NEEM DAN GERUST CONTACT MET ONS OP. 

De It's Beauitful klantenservice staat 5 dagen per week voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. 

© 2008 - 2024 It’s Beautiful Juwelier Ommen | Sieraden, horloges en meer | sitemap | rss